FAQ

Var finns Matagofie?

Matagofie är ett svenskt företag, placerat i Stockholm.

Vem designer Matagofies produkter?

Ina Lindberg designar alla Matagofies produkter.

Levererar ni utanför Sverige? 

Ja, vi levererar över hela världen. Kontakta oss på hello@matagofie.com så ordnar vi det.

Hur lång tid tar en leverans? 

Det beror på vilka produkter du har köpt. Inom Sverige levererar vi normalt sett på 3-8 arbetsdagar för våra produkter som finns i lager. För skräddarsydda produkter tar leveransen längre tid. Kontakta oss på hello@matagofie.com för detaljerad information kring din leverans.

Vilka format har ni?

Vi säljer postrar i olika format. Läs i produktbeskrivningen för varje enskild poster vilka format den finns tillgänglig i. Format och dimensioner:

  • A4 (21*29,7) cm
  • 30*40 cm
  • 40*50 cm
  • A2 (42*59,4) cm
  • 50*70 cm

Vad är Stripe?

Stripe är en webbaserad betallösning för kreditkort som accepterar Visa, Mastercard och American Express. Det är en säker tjänst där kreditkortsdata aldrig lagras på vår server utan skickas krypterat till Stripe genom “Säker SSL”.

Hur betalar jag via Swish?

Betala via Swish appen till nummer 123 557 98 00 genom att skriva det totala beloppet för köpet, samt ditt namn. När betalningen är genomförd, får du en bekräftelse i Swish appen. Om betalningen inte gått igenom, kan det vara så att ni ändå får en orderbekräftelse, vi kommer då att kontakta er via mail.

Jag skulle vilja reklamera ett köp, hur går jag tillväga?

Skicka klagomål (skadade eller defekta varor) till hello@matagofie.com. Förklara då orsaken till klagomål och om vi godkänner den står Matagofie för fraktkostnaden. Vi ersätter dig då eller skickar en ny produkt, beroende på hur du vill ha det.

Kan jag skicka tillbaka mitt köp?

Ja, du kan skicka tillbaka ditt köp inom 14 dagar från leveransen. Kunden betalar returfrakten och orsaken till returen måste skickas till hello@matagofie.com.